Gyerekszem

Fanni naplója

Az út és a felkészülés örömei és viszontagságai egy gyerek szemével

____

Ulm-tól – hazáig

17. nap

Reggel felkeltünk, összepakoltunk, elköszöntünk és mentünk tovább. Én egyszer a lejtőn 46.3-al mentem. Megálltunk vizet kérni és a helyett, hogy adtak volna, behívtak ebédre. Ez után vettek is vanília rudat és kaptunk 12 eurót.

Papi lefotózta a Dunát és akkora, mint egy közepes patak.

Találtunk egy helyet, ahol lefeküdtünk. Vacsira szalonna és kolbász volt.

Elértük az 1000 km-t.

18. nap

Reggel elindultunk Sigmaringen-be, ami 22 km. Megfürödtünk a „patak”Dunába. Kifogtam két halat és láttam piócát is.

Játszottunk a kacsákkal. Megékezésünk után letáboroztunk egy eldugott helyre.

19. nap

Felkelés után elindultunk és 10 km-t mentünk a kempingig. Közben megálltunk egy vasúti alagútnál, ami 218 m volt.

20. nap

Ma a Duna forrásához mentünk. Nagyon érdekes volt. Akkorát tudok lépni, hogy átléptem a Dunát.

A hegyből folyik ki és később ebből lesz az a nagy folyó.

25. nap

Reggel felkeltünk és elindultunk Offenburg felé. Egy óra alatt 15 km-t tettünk meg, pedig egyszer 4 óra alatt 10 km-t. Ma Franciaországba értünk, átmentünk egy hosszú hídon és a határon.

Bementünk a városba és megnéztük az Európa Palamentet is. Elmentünk a szállásunkra és lefeküdtünk aludni.

28. nap

Miután felkeltünk, elindultunk a vasút felé, ahol vártuk a TGV-t (az a leggyorsabb vonat Franciaországban), de előtte felültem egy körhintára.

A vonaton leültünk és néztük, hogy mennyivel megy. Volt 300 km/h, de volt 400 is a sebessége. 300 m-ről 60 m-re ment le a vonat, ettől bedugult a fülem és fájt. Párizsig mentünk. Amikor megérkeztünk Párizsba, elmentünk a Diadalívhez, ott fényképeztünk,

majd elmentünk egy kempingbe, ahol letáboroztunk. Láttam az Eiffel-tornyot is.

29-34. nap

Párizsban, elmentünk várost nézni. Az első az Eiffel-torony volt, ahová fel szerettünk volna menni, de olyan nagy volt a sor, hogy legalább két órát kellett volna sorba állni, ezért inkább nem mentünk fel, hanem elmentünk fényképezgetni. Vettünk ajándékot Maminak, Kittinek én kaptam egy Eiffel-tornyot, Papinak nem kellett semmi. Ez után elindultunk a Louvre felé. Ott is fotózkodtunk, de úgy hogy a kezünket egy kőre állva a piramis tetejére tettük.

A Louvre belsejében egy múzeum található, 10 euró a belépő. Levisz egy földalatti folyosóhoz. Tovább indultunk egy templomhoz (Notre Dame), itt is fényképeztünk. Olyan nagy volt, hogy a templom oldala több képre fért rá. El akartunk menni egy börtönhöz (Bastille), de azt nem találtuk meg, pedig az biztos, hogy érdekes lett volna.

Párizsban az emberek nagyon b…ók, még a biciklisek is. Mindenkit nekem kell kikerülnöm, dudálnak ránk, hogy menjünk onnan.

Láttuk még az Amerikai Szabadság-szobrot,

elektromos autókat és a bicikli versenyt (Tour de France), amit én fényképeztem és videóztam. Azért tetszett Párizs, csak az emberek nem.

37. nap

8 órakor keltünk fel és elindultunk a kikötőbe. Láttam medúzákat. Vettünk fel pénzt, utána megvettük a hajójegyeket. A jegyvásárlásnál ide-oda küldözgettek minket. 14.30-kor nyitották ki a kapukat a hajóhoz, de még nem lehetett felszállni. A kapun Ga-t (ez a galamb neve :) )is beengedték úgy, hogy nem szóltak. Itt is vettek tőlünk vaníliarudat és kaptunk 10 fontot. Fel lehetett szállni a hajóra és végre elindultunk.

Az volt a fura, hogy a hajó egyik oldalán hideg volt a másikor nem. Ettünk, majd felmentünk a fedélzetre. Körbe néztünk és papi visszament a szobába én megnéztem a hajó másik oldalát is. Volt ott egy H betű, ami a helikoptereknek a leszállóhelye. Egyszer a hajó egy jó nagyot dudált. Egy ködbe mentünk, ahol az idő visszament egy órát.

Mikor megérkeztünk Angliába, este volt. Találtunk egy jó helyet, ahol aludtunk.

38. nap

Felkelés után, elindultunk London felé. Sok volt a domb, de a táj szép volt.

41. nap

Reggel elindultunk várost nézni. Először a Tower Bridge-t néztük meg, utána az óriáskereket.

Találkoztunk magyarokkal, akik elhívtak minket egy boltba, ahol vettünk sok mindent. Utána egy múzeumba mentünk (első-második világháború múzeuma) [Imperial War museum]. A háborúk fegyverzetét láttuk.

Lementünk egy pincébe, ami nagyon büdös volt (lövészárok szimuláció).

Ez a hely a holokauszt áldozataira emlékezik: (Fanni saját szavai, segítség nélkül)

Vonaton szállították Auschwitz-ba a zsidókat. Összeszedték mindenhonnan Őket és elvitték, ott pedig megölték. A cipőjüket a ruhájukat elvették Tőlük, semmijük nem maradt.

Kifelé fényképeztünk és láttunk bombákat.

49. nap

Reggel felkeltünk, elindultunk a hajó felé. Délután értünk oda. Megvettük a jegyeket. A váróteremben kaptunk szálláshelyet, mert csak a másnap reggeli hajóra szólt a jegyünk. Jött egy biztonsági őr, aki elkérte a jegyünket, elvitte leellenőrizni. Amikor visszahozta, mondta, hogy menjünk vele. Elvezetett a hajóhoz. Mondtuk Neki, hogy nekünk nincs kabin jegyünk. Ő azt mondta, nem baj, ajándékba kapunk egy kabint. Így felszálltunk este a hajóra, ami olyan volt, mint egy luxusszálloda.

Amikor a kabinunkba bementünk, nagyon meglepődtünk, mi minden van benne. Volt tv, fürdőszoba stb…. Az egész éjszakát a hajón töltöttük. Reggel, amikor kikötöttünk, Hollandiában kiszálltunk a hajóból.

50. nap

A kikötőből elindulva Rotterdamba mentünk, itt kaptunk szállást Tamásnál.

Megnéztük a várost, amire már nem nagyon emlékszem. A legfelső emeleten aludtunk, ami nem volt túl jó nekem.

51. nap

Korán keltünk, mert Tamás elment otthonról. Elindultunk Arnheim felé. Találtunk egy kempinget, de nem volt túl sok pénzünk, ezért Papi vaníliarudat adott a kempingesnek, aki ezért beengedett ingyen. itt töltöttük az éjszakát.

54. nap

Arnheimbe elmentünk egy mozgássérült otthont megnézni. Utána kerestünk kempinget, ahová megint vaníliarúdért engedtek be. Egy fiú meghívott ugráló várazni. Az ugrálás után, lefeküdtünk aludni.

55-56. nap

Ezeket a napokat is egy-egy kempingben töltöttük. Közben defektet kapott az utánfutó, amit Papi megszerelt.

57. nap

Délután elindultunk és átléptük a Német határt. Már Németországban vagyunk.

60. nap

Ma elfáradtam. Bementünk egy kempingbe, ahol voltak magyarok. Volt egy  patak is, amiben megfürödtem és megfürdettem Ga-t is, mert nagyon melege volt.

61. nap

Reggel, amikor felkeltünk, elmentünk egy kamionparkolóba és egy vásárba, ahol kaptam egy sárga cápát. A kamionparkolóban felfedeztem egy magyar kamiont. Beszélgetni kezdtünk a vezetőjével, aki örült nekünk, mert égre beszélhetett magyarul. Megkérdeztük elvinne-e Magyarországra, és Ő azt mondta, nagyon szívesen.

62. nap

Másnap reggel 6 órakor mentünk a rakodóhelyre, mert fel kellett venni a szállítmányt. Utána indultunk Ausztriába, mert oda kellett vinni. Két éjszakát aludtunk a kamionba. Nagyon tetszett a kamionozás, mert még sohasem ültem benne.

63. nap

Ausztriában letettük az árut. Szombathelyhez közel Ausztriában szálltunk ki, mert a cég nem engedte bejönni Magyarországra. Áttekertünk Szombathelyre és itt aludtunk sátorban, egy focipályán.

64. nap

Ma, jött Mami és Kitti vonattal értünk és együtt mentünk haza.

Nem bántam meg, hogy elmentem, mert szép volt a táj, sok érdekes dolgot láttam. Három dolog tetszett nagyon…  kamionozás, az Anglia-Hollandiai komp és a két nagyváros Párizs és London, de az igazi Duna forrása is tetszett. A galamb, amit találtam, túlélte az utat és hazajött velünk. Nagyon örülök neki. Azóta itt van a szobámban, egy nagy kalitkában, amit megszeretett. Máskor is mennék ilyen túrára.

Fanni első beszámolója

(Sajnos, csak egy pár nap, mert a többit ellustálkodta)

1 nap     60 km

Reggel mikor felkeltünk elindultunk a vonathoz. Mamiék is jöttek. Felszálltunk a vonatra és 3 órát utaztunk. Utána egy másik vonatra szálltunk, ami Hegyeshalomba vitt. Mikor megérkeztünk akkor egy picit vártunk, majd Mamitól és Kittitől elköszöntünk. Papival mentünk Bécsbe.

Végre, amikor megérkeztünk a lakhelyre kipakoltunk és ettünk. Ide egy hídon jöttünk át, ami 3 km hosszú volt. Este nagy vihar volt és a sötétben sok világító szem nézett minket. Ijesztő volt.

5. nap     35 km

Mathiasnál töltöttük az éjszakánkat. Mikor megérkeztünk akkor a kutyus nekünk ugrott, Őt úgy hívták, hogy Maci, Ő volt a legjobb barát. Mathias megmutatta a szobánkat és ott aludtunk. Én körülnéztem és megkérdeztem, hogy lemehetek a kertbe, levittem macit is. Találtam kagylóházat is.

Vacsoráztam és lefeküdtem.

Reggel Macitól elbucsuztunk és mentünk tovább. Sírt utánam :(

Papival hid alatt aludtunk kétszer. Találtam fioka madarat, ami aznap este elpusztult, pedig mindent megtettünk érte. Láttunk még őzikéket, mókusokat, rókákat és fácánt.

13. nap     73.2 km

Reggel, amikor felkeltünk elindultunk Ulm felé. Szintén a Duna mellett haladtunk. Mikor mentünk találkoztunk magyarokkal, akik már a negyedikek voltak, éppen ettünk és akkor jöttek. Papi végre eladott vanília rudakat.

Fotót csináltak és tovább mentek. Mi is hamar megérkeztünk ahová tartottunk. Ott megálltunk és lecuccoltunk, majd lefeküdtünk aludni.

14. nap     57, 1 km

Reggel felkeltünk ettem és tovább indultunk Ulm felé.

Ez a nap volt a legrosszabb, mert sütött a nap, meleg volt és fáradtak voltunk meg álmosak és a legrosszabb, hogy Ulm 73 km, de a legjobb, hogy talán holnap odaérünk.

59 km innen Ulm és addig sok falun és városon megyünk keresztül. Mikor jöttünk, megint találkoztunk magyarokkal, Ők már az 5-ek. Velük is fotózkodtunk.

Mondták nekem, hogy sok sikert, meg ügyesen.

Bejöttünk egy kempingbe most megyünk fürdeni, én utána elmegyek egy kicsit játszani, eszünk és lefekszünk. Az autósok nagyon kedvesek de némelyikük nem.

15. nap     kb. 100 km

Reggel felkeltünk és reggeliztünk, esett az eső, ezért a házban ettünk. Ulmhoz egy kicsit csaltunk a vonattal. A vonaton a hatodik magyarral találkoztunk, aki a kalauz volt. Ő hamar leszállt.

Elhúztuk az időt két bike shopban, mert papinak a felni-e eltörött, ezért most itt vagyunk. Sikerült megcsinálni, de a vonatot lekéstük. 33 km még Ehingen, ahol egy lány vár ránk, olyan aranyos volt, hogy kijött  elénk az állomásra. Van Neki két tengerimalaca, akikkel sokat játszottam.  Vacsiztunk és végre lefeküdtünk aludni. Nála töltjük az egész szombati napot és majd csak vasárnap indulunk tovább. Vicces úgy beszélni valakivel, hogy nem tudom mit mond, de egy kicsit megértem.

Képek a Fényképek-ben!

____

Az idei első nagyobb túránk

Budapest – Visegrád – Budapest

2012-05-27

Reggel elindultunk Pap-rétre, ahol tavaly elestem.

Egyébként Visegrádra mentünk a várhoz. Papit mindig megelőztem az emelkedőkön, a lejtőkön viszont Ő győzött le. Amikor megérkeztünk Visegrádra, feltekertünk a várhoz és ott fagyiztunk. Innen komppal átmentünk Nagymarosra, ahol megebédeltünk.

Papi halat evett én meg sült krumplit uborkával, ami nagyon csípett (kovászos uborka volt *). Ez után visszaindultunk Budapestre, Vácon és Dunakeszin keresztül.

Este 21.30-kor értünk haza, 92 km-t mentünk.

* kiegészítés

Több kép: itt

_____

Hungaroring nyílt nap

2012. 05. 19.

A téli pihenő után, én is biciklire szálltam. Kimentünk mogyoródra a Hungaroringre,

ahol nyílt nap volt, és végig lehetett menni biciklivel a pályán (mi voltunk a Forma1-es autók).

Rengeteg volt az emelkedő, és a lejtő, de az csak vissza. Kipróbáltam egy háromkerekű járgányt is.

Láttam kötélcsúszókat, meg kipróbáltam egy elektromos bicajt, sok-sok játékot láttam. Visszafele jobb volt azért, mert lejtős út volt. Mikor mentünk, volt egy kis gubanc, ami a fékemmel volt, de hamar meg lett oldva. Mikor haza értünk elmeséltem mindent. Nagyon tetszett.

Több kép: itt

_____

Bringaexpo 2012

Szombaton is és vasárnap is kint voltunk a bringaexpón. Az Evobike standján segítettünk. Papi beszélgetett az emberekkel, én pedig szórólapokat osztogattam. Kb. 50-60 darabot sikerült elosztanom. Volt egy rodeó, amin egyensúlyozni kellett, ez nagyon tetszett.  Amikor unatkozni kezdtem, elmentem körbenézni. Nagyon sok szép és jó biciklit láttam és fényképeztem is. Jó lenne, ha nekem is lehetne egy ilyen jó kis biciklim. Sok ajándékot kaptam, amiből vittem haza a testvéremnek is. Újságokat és szórólapokat is sokat gyűjtöttem. Ami a legjobban tetszett az a rengeteg színes, jobbnál-jobb bicikli.

Hát ennyi volt a két nap.

Megérkeztünk

Az Evobike standja

Szórólapozás

Rodeo bike :)

Az Evobike katicája, amiből sajos már kinőttem.

Mobiky Genius szintén az Evobikenál, amit ki is próbáltam :)

A kedvencem… Merida-t már próbáltam, igaz nem ezt, de az is Merida volt

Ezt is kipróbálnám…

A színek

______

100 órás tekergők

avagy, táborozni ment a Maci

(iskolai biciklis tábor)

2011. 08. 08-13

Első nap  56 km

Reggel elindultunk a Déli pályaudvarra és onnan vonattal Veszprémbe. Veszprémből már biciklivel mentünk Ajkára 11 km-t murvás úton. Papi látott egy őzt, de lefényképezni nem tudta, mert gyors volt. Dimbes-dombos utakon haladtunk, és egy külföldi bácsi adott nekünk ásványvizet. 500 m-ről 250 m-re kellett lejönnünk, mire elértünk Ajkára. Ajkán egy iskolában volt a szállásunk a tornateremben.

Amikor megérkeztünk, lepakoltunk és játszottam a kötélen és kint a játszótéren. Este lefeküdtünk aludni és mély álom jött a szemünkre.

Második nap  95 km

Reggel felkeltünk és 10 órakor elindultunk a sümegi vár felé. Áthaladtunk Kolontáron és Devecseren, ahol az iszapkatasztrófa történt, ami egészen Tüskevár határáig kihatott és még mindig vörös minden.

Bandi bácsinak köszönhetően kétszer is eltévedtünk és bevitt minket a sárba. Láttunk az út közepén két cickányt, amit le is fényképeztünk. Somló várába gyalog mentünk fel, mert nagyon meredek volt felfelé. A bicikliket lent hagytunk, ahol páran ott maradtak.

Nekünk 5 km-t kellett gyalogolni, mire elértük a várat. Játszottunk majd mentünk tovább a sümegi várhoz. Láttunk lovakat is, amiket simogattam, fagyit ettem és kaptam egy lovas nyakláncot. Innen elindultunk vissza Ajkára. Nagyon elfáradtam.

Harmadik nap  67 km

Reggel felkelés után, a döbrentei várromhoz indultunk.

A romoknál körbenéztünk pihentünk, ettünk.Menet közben sikerült közelről egy szélturbinát megnézni, ami nagyon tetszett. A mai nap ennyi volt.

Negyedik nap  13 km (pihenőnap)

A mai nap azzal telt, hogy felkelés után, bementünk Ajkára várost nézni. A Tesco-ban vásároltunk, majd visszamentünk az iskolába, ahol pihentünk és játszottunk.

Ötödik nap  55 km

Reggel felkeltünk és elindultunk Zircre rengeteg dombon és lejtőn mentünk. Zircen páran bementek a múzeumba, mi nem, mi inkább ettünk. Visszafelé, mivel nagyon fáradtak voltunk vonattal mentünk a többiek visszafelé is bicikliztek. Vacsora után játszottunk, limbóztunk a többiekkel. Én győztem és mindenki nagyon csodálkozott, hogy hogy tudok ilyen mélyre menni.

Hatodik nap  45 km

Szombaton 10 óra körül indultunk, de Bandi bácsiékra várni kellett, mert Béla defektet kapott.

Kimentünk az állomásra és felszálltunk a vonatra, amivel elmentünk Veszprémbe. Onnan tovább bicikliztünk Pétfürdőre papi unokatestvéréhez, Orsi nénihez és a kislányához, Lénához. Játszottunk a játszótéren, fagyit ettünk, én sztracsatellát és karamellt. A vonatnál elbúcsúztunk, és Lénától kaptam egy lovacskát. A vonaton már ott ültek Bandi bácsiék, mert ők nem velünk jöttek, hanem másfelé és Veszprémben szálltak fel. Este 9 órára értünk haza.

Ez már a harmadik táborom volt Bandi bácsiékkal, ez is nagyon jó volt, jól éreztem magam.

További képek: Fényképek

___________

Eger-Miskolc-Aggtelek

2011. 07. 15-17.

Első nap 84 km

Reggel kimentünk a Keleti pu-ra. Ott össze-vissza mentünk, mert senki sem tudta honnan fog indulni a vonatunk. Végül a 3-as vágányhoz kellett mennünk Eger volt a végállomás.

Leszálltunk és bementünk a Spar-ba. Utána felszálltunk a biciklire és elindultunk Miskolcra.  Nagy emelkedők voltak, és végre megtanultam, hogy kell legurulni a lejtőn. Egyszer estem egy nagyot és azóta féltem nem mertem lemenni, csak lassan.

Lilafüreden megálltunk   enni és pihenni. Amikor Miskolcra értünk  kerestünk szállást. Egy mama megengedte, hogy a kertjében éjszakázzunk, így nála állítottuk fel a sátrat.

Második nap 64 km

Felkeltünk és 10 óra körül elindulunk Aggtelekre. Dimbes-dombos utakon mentünk. Nagyon sok volt a bogár, alig bírtuk söpörni magunkról, mindig a szemünkbe és szánkba mentek.  Papi sisakjára rászállt egy lepke.  18 órakor megérkeztünk a szállásra az Aggteleki Cseppkőbarlanghoz, ahol felállítottuk a sátrat, megfürödtünk, ettünk és játszottam a játszótéren.

Harmadik nap 45 km

Reggel felkeltünk és bementünk az Aggteleki cseppkőbarlangba.

10 órakor indult a csoport. 10 fok volt bent és fáztam, olyan mintha tél lett volna. Voltunk a Hangverseny-teremben,

Fekete teremben, Oszlopok csarnokában, a szalonna-kolbászoknál, Csipke teremben. Láttuk még a Csónakázó-tavat, Szószéket,

Anyósnyelvet, Télapót,. A Hangverseny-teremben fényjáték is volt. Nagyon tetszett csak hideg volt. A barlang után összepakoltunk és elindultunk Kazincbarcikára a vonathoz. Miskolcig mentünk, ott átszálltunk egy másik vonatra, amivel haza jöttünk. A vonaton volt három lány, akik játszani hívtak. Egész úton játszottunk. 21 órára értünk haza.

További képek a fényképek menüben!

________________________________

Budapest-Szeged Árpiékkal

2011. 06. 11-14.

Első nap ‎75 km

Szombat reggel a Hősök terén találkoztunk Árpiékal és a többiekkel. Készítettek egy csoportképet,

majd elbúcsúztak és Árpi térképe után elindultunk.

Pusztavacs előtt, már nehezen bírtam a tempót, de végül is oda értünk.

Felállítottuk a sátrakat és szalonnát sütöttünk. Én, ettem a zsírszalonnából is és az angol szalonnából is. Mindkettő finom volt. Lefekvés előtt még játszottam, utána elmentünk aludni. Jó volt.

Második nap 103 km

Pusztavacsról 10 óra körül indultunk. Átmentünk Örkénybe Árpi apukájáért és elindultunk Kecskemétre.

Kecskeméten ettem és fagyiztam. Mivel a dombokon nehezen tudtam felmenni, Árpi, Dani és egy bácsi segítettek, és amikor lassult a tempóm megtoltak. Volt egy autó, ami követett minket és kérdezett valamit. Kecskemét után a gát mellett táboroztunk,   ahová már sötétben értünk. Egy valami volt, ami rossz volt, az a sok szúnyog.

Harmadik nap 79 km

Reggel felpakoltunk és elindultunk Szeged felé a gáton,

ahol 40 km-t mentünk. Ez nagyon tetszett.

Bakson megnéztünk egy oszlopot, amire a világ városainak neve és távolsága van írva táblákon.

Rajta van Párizs 1350, Berlin 820, Bagdad 2520, Mekka 3310, Róma 796, Jeruzsálem 2090, London 1566, Peking 7323, New York 7127, Sydney 15698 kilométerre van Bakstól. Az oszlop tetején szélkakas van.

Innen mentünk még 32 km-t Szegedig,   de előtte 15 km-rel megálltunk és ettünk cseresznyét. Amikor megérkeztünk Szegedre, vártunk egy bácsit, aki a szállásunkra kísért. Halászlét ettünk,  és egy filmet néztünk, játszottam és fényképeztem.

Negyedik nap (haza mentünk)

Reggel találtam egy sünit, aranyos volt. Elbúcsúztunk és kimentünk a vonathoz.

Zitáék elmentek.    Hiányzik Zita és Árpi.

3 évre elmentek.

Sziasztok!

Van még több kép a fényképek menüben, az Evobike oldalán és Árpiék oldalán a 360° bringa-n.

______________________________________________________

Zita és Árpi esküvője

Először úgy hallottuk, minta lovak jönnének, de kiderült, hogy a biciklikre volt kötve valami. Konzervdobozok voltak, amiből egyiket, ami leesett eltettem emlékbe.

Ezután jött az esküvő és összeházasodott Zita és Árpi.

Utána elmentünk a Hősök terére egy csoport képre,onnan a Margitszigetre.

Mindenki minket nézett és fényképezett.

Jó volt tetszett :)

Fanni

7 Responses to “Gyerekszem”

• Kedves Fanni!

Vegigolvastuk a beszamoloidat es nagyon tetszettek! Legyszi amikor csak tudsz, irj meg ha faradt is vagy, vagy eppen inkabb jatszanal meg egy kicsit. Ennek kesobb Te is nagyon orulni fogsz! :)

Sok erot, turelmet es kitartast kivanunk az utatokhoz! Na es persze gyonyoru elmenyeket!

Puszi:
    Zita es Arpi Indiabol

Kedves Zita és Árpi!

Örülök neki, hogy olvassátok, amit írok :) nem nagyon szeretek, mert fárasztó és nincs hozzá kedvem, de a Mami és a Papi mindig piszkál vele, hogy írjak. Amikor Londonba megyünk nekem is kell minden nap írnom valamit, azt is olvassátok majd el :)
    Remélem jól vagytok!
    További jó utat kívánok Nektek!

Puszi, Fanni

• Arpi:

Feltétlen elolvassuk majd amit írsz, és nagyon drukkolni fogunk Nektek!!! Már csak hat nap és indultok! Gondolom izgultok már! Nagy kaland lesz, legyetek majd türelmesek egymással, és a helyzetekkel, amik elé kerültök!

A felhők felett mindig kék az ég!!! ;)

Hátszelet! ;)

• Kedves Fanni, kedves Gyula!

Most értem haza egy hosszabb túráról. Kapásból nézem, hogy haladtok, s örömmel látom, hogy már nagyon közel jártok Londonhoz. Fantasztikus a teljesítményetek, csak így tovább sok-sok erőt és lelkesedést kívánva Mindkettőtöknek! Vigyázzatok magatokra és egymásra! Sok-sok szép élményt Londonban! Várjuk a beszámolókat!

üdvözlettel:

Zoli

Szia Zoli!

28-án megérkeztünk Londonba :) Ezek anapok már városnézéssel telnek :9

Üdv. Gyula

• Bravó Fanni és Gyula Papi! Nagyszerű kerékpáros teljesítmény és egyben fantasztikus kaland is, amit csináltok együtt! A túrakerékpározás + az élmények = endorfin (örömhormon) az a legális könnyűdrog, amit szervezetünk termel, miközben forgatjuk magunk alá az utat. Úton lenni boldogság, mert mindannyian utazók vagyunk a Földön !

Kedves Pétör!

Köszönjük szépen!
    Teljes mértékben egyet értünk… mindketten olyan élményekkel lettünk gazdagabbak, amit sohasem felejtünk el. Fanni nem győzi feldolgozni, mindazt, ami történik vele, amit lát, amit tesz. Jócskán kell majd idő Neki mindent a helyére tenni :) :):)